Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki szkolenie obsługa klienta

Szkolenia dofinansowane z KFS – jakie kursy z dofinansowaniem?
2020-02-18 11:47:34

Stawiaj na ciągły rozwój Swój oraz pracowników, szkolenia mogą pomóc zapewnić sukces Twojej firmie, a wykwalifikowani pracownicy to filar przedsiębiorstwa.

Co to jest łańcuch dostaw? Elementy i budowa supply chain. Przykłady łańcucha dostaw w firmie
2023-07-13 15:35:09

Współczesne środowisko biznesowe stawia przed firmami coraz większe wyzwania związane z efektywnym zarządzaniem łańcuchem dostaw. W dynamicznym i globalnym rynku, gdzie oczekiwania klientów rosną, a konkurencja jest coraz bardziej zacięta, skuteczne planowanie, koordynacja i kontrola przepływu...

Artykuł Co to jest łańcuch dostaw? Elementy i budowa supply chain. Przykłady łańcucha dostaw w firmie
Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?
2021-12-27 12:55:53

Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych.

Artykuł Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?
Szymon Lach - szkolenia sprzedażowe i biznesowe
2021-12-01 10:08:20

Szymon Lach to CEO firmy Sales Leaders z 10 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych i biznesowych. To również trener sprzedaży, rekruter oraz autor podcastu "Dobra sprzedaż", którego słucha ponad 1.250 sprzedawców.

Artykuł Szymon Lach - szkolenia sprzedażowe i biznesowe
Jakie szkolenia przeprowadzić dla opiekuna klienta?
2021-10-29 10:23:44

Praca z drugim człowiekiem jest nieodłącznym elementem życia zawodowego wielu ludzi. Doskonale wiadomo, że nierzadko stanowi ona ogromne wyzwanie i że konieczny jest szereg odpowiednich umiejętności oraz cech charakteru, by odnosić na tym polu sukcesy.

Artykuł Jakie szkolenia przeprowadzić dla opiekuna klienta?
Szkolenia sprzedażowe dla firm - dlaczego warto się na nie zdecydować?
2021-10-25 10:21:14

Szkolenia dla handlowców to bardzo ważny element rozwoju firmy, na który powinniśmy zwrócić uwagę, jeżeli chcemy być konkurencyjni na rynku.

Artykuł Szkolenia sprzedażowe dla firm - dlaczego warto się na nie zdecydować?
Zasady obsługi klienta
2020-10-06 14:09:37

Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe...

Artykuł Zasady obsługi klienta
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
2020-07-08 12:06:47

Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny".

Artykuł TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
Szkolenia dla firm - konieczność dla pracowników na każdym szczeblu
2020-06-23 12:19:56

Nowoczesne organizacje coraz częściej stawiają sobie za cel regularne podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Szkolenia dla firm, zarówno te otwarte, jak i zamknięte, stały się więc standardem, a ich uczestnikami zostały nie tylko osoby na kierowniczych stanowiskach, ale również pracownicy najn

Artykuł Szkolenia dla firm - konieczność dla pracowników na każdym szczeblu
Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo
2019-04-02 14:15:43

Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej...

Artykuł Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo

stron: 1 2 379

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenie obsługa klienta

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.